miercuri, 29 septembrie 2021

 



* CREDO *

VREI SĂ FII PUBLICAT(Ă) IMEDIAT?

Scrie liber(ă) despre orice doreşti, dacă eşti ferm convins(ă) că subiectul tratat îi va interesa şi pe alţii! Trimite repede textul tău, sub forma unui articol editat corect ortografic, ataşat unui email (jurnalism.independent@gmail.com) şi, dacă este considerat de larg interes public, va fi imediat postat copy/paste în întregime şi absolut gratuit pe https://jurnalism-independent.blogspot.com  

Dedică-te cu incredere jurnalismului total independent!


CREDO

Alexandru Ghillis

Mă văd nevoit să mă repet, spunând că este trist, foarte trist, că și peneleul a ajuns în anii ăștia în pragul de a lua cât de curând calea fără de întoarcere a penețecedeului, devenind istorie! După ’90 am tot votat mereu, plin de speranță, ca foarte mulți alții, numai și numai peneleul, am sperat și, până la urmă, am câștigat la vot. Atunci am zis, în naivitatea mea și a multora, că am învins. Dar ce folos? Deziluzia se dovedește acum a fi mare!

Dacă până în 2024 usereul, acest necesar viitor nou partid național, al tinerilor și al urmașilor lor, nu se înzdrăvenește de la A la Z – nu numai politic – și nu devine prima opțiune a bunei părți a electoratului mai elevat (mai ales al celui tânăr), România va bate pasul pe loc, plutind în derivă, dominată de mafia transpartinică și de p.c.r., veșnicul obicei autohton (adică pile, cunoștințe, relații), ca o societate bolnavă, desprinsă treptat de Vest (adică de UE) și inevitabil alunecând spre Est (Moscova, Pekin ?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu