marți, 16 noiembrie 2021

 


* NAȚIE CURAJOASĂ, DOM'LE, NU GLUMĂ! *

VREI SĂ FII PUBLICAT(Ă) IMEDIAT?

Scrie liber(ă) despre orice doreşti, dacă eşti ferm convins(ă) că subiectul tratat îi va interesa şi pe alţii! Trimite repede textul tău, sub forma unui articol editat corect ortografic, ataşat unui email (jurnalism.independent@gmail.com) şi, dacă este considerat de larg interes public, va fi imediat postat copy/paste în întregime şi absolut gratuit pe https://jurnalism-independent.blogspot.com  

Dedică-te cu incredere jurnalismului total independent!


NAȚIE CURAJOASĂ, DOM’LE, NU GLUMĂ!


Tinu Baldea

O știre aparent banală te pune pe gânduri: un studiu arată că 1 din 5 angajați de la noi si-ar da demisia dacă certificatul verde ar deveni obligatoriu la serviciu. Adică 20% din angajați ar spune angajatorului: “băă, să nu imi ceri mie certificatul de vaccinare când vin la muncă că imi bag picioarele in firma voastră, ai înțeles? Uite demisia si hai sictir de-aici!”

Asociez asta cu ce aud in stânga si-n dreapta de la antreprenori, anume că nu găsesc oameni calificați cu toate ca ofera beneficii atractive sau că atunci când găsesc se trezesc că angajatul vine intr-o zi si-i trântește demisia pe masă spunându-i “plec, imi caut altceva, vreau sa stau o perioada, imi iau ‘un an sabatic’, la revedere”!

Ei bine, toate astea ma fac sa ma gândesc ca se trăiește bine in Romania, frate! Locuri de muncă câte vrei, pe alese, posibilitatea de a sta pe bară o perioadă fără slujbă (nu reușesc să înțeleg cum) fără să tragi targa pe uscat cum se spune, fără stresul pe care ți l-ar induce lipsa unui job intr-o lume capitalista autentică (imi aduc aminte că primul lucru pe care mi l-a spus un prieten plecat in America in anii ‘80, cand l-am intrebat cum e a fost: “băi, in America trebuie să te rogi să ai doua lucruri, să fii sănătos și să ai un job”).

Așa că stam bine, ce mai încolo-încoace, se pare 20% din oameni gândesc cam așa: mai bine nevaccinat si fără job decât invers. Adică și futut și cu banii luați. Nație curajoasă, dom’le, nu glumă!

(J: Preluare de pe Facebook)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu