sâmbătă, 29 ianuarie 2022

 



* DE ASTA NU TREBUIE NICIODATĂ SĂ UITĂM *

VREI SĂ FII PUBLICAT(Ă) IMEDIAT?

Scrie liber(ă) despre orice doreşti, dacă eşti ferm convins(ă) că subiectul tratat îi va interesa şi pe alţii! Trimite repede textul tău, sub forma unui articol editat corect ortografic, ataşat unui email (jurnalism.independent@gmail.com) şi, dacă este considerat de larg interes public, va fi imediat postat copy/paste în întregime şi absolut gratuit pe https://jurnalism-independent.blogspot.com  

Dedică-te cu incredere jurnalismului total independent!


DE ASTA NU TREBUIE NICIODATĂ SĂ UITĂM


Andrei Caramitru

Am descoperit istoria Holocaustului când aveam cam 10 ani. Am găsit o carte in biblioteca părinților - si am văzut pozele cu copiii de acolo, experimentele lui Mengele, oroarea absoluta. Încă simt șocul acelui moment.

Mai târziu - am citit tot ce puteam citi, am încercat sa înțeleg. Până cand, adult fiind, am văzut alte poze. Făcute de un SS care “lucra” la Auschwitz - albumul lui personal. Sunt poze de la petrecerile personalului SS - aveau “retreat-uri” din cand in cand, lângă lagăr - prin satele si pădurile din jur, se distrau si socializau. Oamenii astia - care par absolut normali, omorau zeci de mii de oameni pe zi si după - râdeau, cântau si se distrau. Si se întorceau la “muncă”…

Banalitatea răului. Noi - ca oameni - suntem oricând capabili de așa ceva. De asta nu trebuie niciodată sa uităm.

(J: Postare preluată de pe Facebook)

(Atribuirea titlului îmi aparține – A.G.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu