marți, 12 martie 2019


* Cum se poate transforma benignul în malign prin distorsionare

VREI SA FII PUBLICAT(A) IMEDIAT? Scrie liber(a) despre orice te preocupa, daca esti ferm convins(a) ca subiectul tratat ii va interesa si pe altii! Trimite repede textul tau, sub forma unui articol editat corect ortografic, atasat unui email si, daca este considerat de larg interes public, va fi imediat postat copy/paste in intregime si absolut gratuit pe https://jurnalism-independent.blogspot.com (cu eventuale scurte date biografice, daca le furnizezi). Dedica-te cu incredere jurnalismului cu adevarat independent!

E-mail la: jurnalism.independent@gmail.com



Cum se poate transforma benignul în malign prin distorsionare


Gabriel Finias Bonta



Așa, de bună dimineață, dați-mi voie să bat obrazul tuturor conservatorilor autointitulați creștini de dreapta, tradiționaliști și credincioși, pro-familie și, declarativ, cu Dumnezeu și Mântuitorul în gură!
Ați sărit ca arși și ați tăvălit pe jos cu declarațiile Oanei Bogdan pe motiv de comunism și progresism, în numele conservatorismului creștin, desigur. I-ați pus în gură, (mă rog, în pix), situații hiperbolizate, de la intenția de confiscare și abolire a proprietății, până la sex în grup și sclavie.
Unii ați fost sarcastici, alții analitici, alții apocaliptici, alții doar dușmănoși, unii invidioși pe ascensiunea PLUS, alții doar glumeți care râd din orice și iau în derâdere pe oricine și orice.
Bun, acum revin: mă adresez conservatorilor, celor care susțin că sunt continuatorii ideilor și a practicilor civilizației iudeo-creștine.
Așa că îi întreb: Dacă renunțarea la proprietate e comunism, atunci replica lui Isus adresată tânărului bogat din Evanghelia după Marcu 10:17-21 "vinde tot ce ai, dă săracilor și vei avea comoară în cer", ce e?
Sau cea din relatarea paralelă din Matei 19:21: "Dacă vrei să fii desăvârșit, vinde averea ta, dă-o săracilor și vei avea comoara în cer", ce e?
Tot comunism? Hotărâți-vă, dragi creștini, ori îl urmați pe Cristos până la capăt, ori îl acuzați pe fondatorul creștinismului de comunism radical!
A, ok, veți zice, probabil, că pasajele acestea sunt hiperbole, că n-am înțeles eu bine ce a vrut să le zică Isus discipolilor săi.
Poate eu n-am înțeles bine, dar sigur cei care au făcut parte din comunitatea creștină apostolică au înțeles ce a vrut să spună fondatorul creștinismului. Luați Biblia în mână, deschideți la Faptele Apostolilor 2:45. Citiți, ori nu citiți asta? "Și își vindeau pământul și bunurile și le împărțeau tuturor, după cum avea nevoie fiecare." Ba mai mult, niște pseudo-creștini "proprietari", ca unii dintre voi, s-au gândit să fie mai șmecheri și să nu facă precum ceilalți. Știți ce s-a ales de Anania și Safira? Citiți tot capitolul 5 din Faptele Apostolilor.
Ce societate primitivă comunistă erau și primii creștini, nu? Ba și Dumnezeu e comunist, că i-a și trăznit pe ticăloșii ăia doi care nu au renunțat la proprietate.
Scuzați-mă pentru epistola asta către creștini, plină de profan precum e inima unora dintre cei care zilele ăstea au înfierat visul expus al unei doamne, acela de a facilita accesul la resurse și celor care o duc greu, de a aprecia mai mult lumina decât becul.  Dumnezeul Bibliei și Isus Cristos s-ar rușina cu voi, cei care sunteți precum israeliții surprinși de proorocul Isaia: "Poporul acesta Mă cinstește cu gura și cu buzele, dar inima lui este departe de Mine." Isaia 29:13.
Așa, în loc de epilog, inevitabil mă întreb: care dintre voi e mai conservator și mai creștin, voi, criticii înfocați ai "progresistei", "bolșevicei" și "neo-marxistei" Oana-Maria Bogdan, sau ea care prin visul ei revine la originile creștinismului apostolic?
P. S. Parcă văd că mare parte din cei vizați vor sta pitiți. Eu le-am aruncat mănușa! Să facă bine să o ridice!

[Preluat din Facebook]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu