marți, 28 ianuarie 2020


* HAI-HUI DE COLO-COLO *

VREI SĂ FII PUBLICAT(Ă) IMEDIAT?
Scrie liber(ă) despre orice doreşti, dacă eşti ferm convins(ă) că subiectul tratat îi va interesa şi pe alţii! Trimite repede textul tău, sub forma unui articol editat corect ortografic, ataşat unui email (jurnalism.independent@gmail.com) şi, dacă este considerat de larg interes public, va fi imediat postat copy/paste îîntregime şi absolut gratuit pe https://jurnalism-independent.blogspot.com

Dedică-te cu incredere jurnalismului total independent!


HAI-HUI DE COLO-COLO

Ciprian Apetrei

Am luat, intr-o dimineata, un pustan la autostop. Genul hoinar, intre flower-power si rastafa. Cu un rucsac mai mare decat el alaturi, statea linistit in ploaie, pe marginea drumului.
Mergea la o petrecere clandestina, ultima moda printre adolescenti. Sunt petreceri rave sau electro, anuntate pe facebook cu doar cateva ore inainte sa inceapa. Urmeaza o mobilizare instant, sunt unii care aduc boxe, altii scena, iar restul lumii vine puhoi de peste tot, pe o raza de cel putin 100 de km. Asta fusese anuntata undeva la tara, departe de orasul de unde il luasem. Nu aveam drum chiar pana acolo. Nici nu mi-am facut, desi am fost imediat invitat.
- Ce ai mai bun de facut, decat o petrecere spontana in mijlocul zilei?
Chiar daca n-am gasit un raspuns rezonabil, tot nu m-am dus. L-am lasat la iesirea din orasul meu. Era convins ca il ia cineva mai departe. I-am dat telefonul meu ca sa afle locul exact, care se anunta in ultimul moment, de frica politiei.
- De ce nu mai ai telefon?
- A ramas la prietena mea, nu m-am mai dus sa il iau, dupa ce m-a dat afara. Stateam la ea, atunci, era frumos.
- Si acum unde stai?
- Pe la prieteni.
- Cu ce te ocupi?
- Petreceri. Mi-ar placea sa fac altceva, dar e complicat.
A fost odata si in Romania. Tot la o petrecere. Tot cu niste prieteni. Cu masina, au venit din Bulgaria. Au intrat in tara noastra noaptea, isi aminteste ca erau multe gropi. Apoi a fost la chef, care a fost foarte reusit. Apoi, cand s-a trezit, era inapoi in Franta.
M-am uitat seara pe Internet, la petrecere au fost 15 000 de participanti. A fost pe un camp, au cam stricat recoltele din jur. Cand s-au trezit, cred ca erau tot in Franta.

(Preluare de pe Facebook)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu