sâmbătă, 10 august 2019


* MI-E TEAMĂ DE RAREŞ BOGDAN

VREI SA FII PUBLICAT(A) IMEDIAT? Scrie liber(a) despre orice te preocupa, daca esti ferm convins(a) ca subiectul tratat ii va interesa si pe altii! Trimite repede textul tau, sub forma unui articol editat corect ortografic, atasat unui email si, daca este considerat de larg interes public, va fi imediat postat copy/paste in intregime si absolut gratuit pe https://jurnalism-independent.blogspot.com (cu eventuale scurte date biografice, daca le furnizezi). Dedica-te cu incredere jurnalismului cu adevarat independent!

E-mail la: jurnalism.independent@gmail.com



MI-E TEAMĂ DE RAREŞ BOGDAN


Aly Elsiddig
 
Știu că am multi prieteni care îl plac pe Rareș Bogdan. Mie îmi e frică de el. Văd ceva în el! Prea mult naționalism deșănțat, prea mult Dumnezeu în vocabular. Pe aceste două lucruri se poate construi oricând un discurs extremist la un moment dat. În numele credinței și în numele naționalismului! Țara asta are nevoie de toleranță și dialog. De principii în guvernare și reforma instituțiilor. Pe mine nu mă interesează "țărișoara", ci România. Nu mă interesează naționalismul, ci sa am scoală, drumuri și spital. Munți? Avem! Sunt plini de gunoaie. Legi care protejează împotriva violenței domestice? Avem, dar jumate dintre români consideră că o palmă data nevestei din când în când e normal. Deltă? Avem! Am golit-o de pește. "Țărișoara" e pentru Trahanache! România este pentru cetățeni. Și nu o duce bine.
Gâdilatul unora cu țara binecuvântată de Dumnezeu se împotmolește în copiii pe care nu ii mai găsim, în instituțiile care nu merg, în chiștoacele aprinse aruncate în capul trecătorilor când treci pe langa un bloc, în peste cinci milioane de români care au fugit de atâta binecuvântare din Romania, în râpa de un munte, unde am găsit un frigider, pe lângă tonele de gunoaie.
Rareș Bogdan a purtat ani de zile o campanie în care inducea frica că ne iau ungurii Ardealul. Pai, statul român nu a investit nimic în Harghita și Covasna 30 de ani. Investesc ungurii, foarte bine! Că e dobitoc Orban? Este! Și ce? Unde pleacă ungurii cu Harghita și Covasna, că sunt fix în mijlocul țării!? E ceva ce nu îmi place la Rareș Bogdan, și o spun că l-am urmărit des. E de înțeles că ne-am agățat de oricine care a arătat ticăloșia celor de la PSD. De ceea ce s-a întâmplat pe 10 august. Dar e o bomba care ticăie la Rareș Bogdan. Sper să nu avem ocazia să ne pară rău. Mie îmi pare un demagog, mi s-a părut mereu. Încercați să puneți alaturi de Rareș Bogdan pe Cristian Diaconescu (da, știu, e fost cândva în PSD). E o diferență de cultură, discurs și soluții propuse, de la pământ la cer. Dar știu că nu asta caută lumea.

[Preluare de pe Facebook]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu