marți, 16 octombrie 2018


* Obosita de prea multe tistuieli si "sfaturi"

VREI SA FII PUBLICAT(A) IMEDIAT? Scrie liber(a) despre orice te preocupa, daca esti ferm convins(a) ca subiectul tratat ii va interesa si pe altii! Trimite repede textul tau, sub forma unui articol editat corect ortografic, atasat unui email si, daca este considerat de larg interes public, va fi imediat postat copy/paste in intregime si absolut gratuit pe https://jurnalism-independent.blogspot.com (cu eventuale scurte date biografice, daca le furnizezi). Dedica-te cu incredere jurnalismului cu adevarat independent!

E-mail la: jurnalism.independent@gmail.com



Obosită de prea multe țistuieli și „sfaturi”

Angela Tocilă


Pentru că tot primesc țistuieli și ”sfaturi” să n-o mai țin langa cu referendumul, căci iată, nu s-a întâmplat nimic și că Dragnea făcea ce voia și dacă trecea, trebuie să vă spun că da, sunt de acord că ar fi făcut ce-ar fi vrut. Singura deosebire era că ne protejam urmașii, dar asta e ”o temă falsă” și neimportantă pentru că, uite PSD, pentru că Dragnea și Dăncilă.

Ei, chestia e că nu totul e politică pe lumea asta și noi am pierdut o șansă istorică de a decide dacă suntem de acord cu pervertirea inocenților. Am fost pentru că psd, pentru că Dragnea și Dăncilă, #rezist#insist și #persist și mai ales pentru că love.

Așa Toma Necredinciosul cum sunt, mărturisesc că regret că am luat parte la nebunia asta în trecut, conștientă sau nu, anume că mi-am bătut joc de Biserică și de credința altora și n-am să mai fac asta pe viitor, indiferent câte moaște ar pupa oamenii. De câtă dragoste sau deznădejde o fi nevoie să te predai Divinității în așa fel încât nimic să nu-ți pară ridicol sau inutil, doar ei știu.
 
Am fost prinsă și eu o vreme în încrengătura de modalități subtile sau nu, de manipulare și poate că atitudinea mea față de subiect vă șochează sau contrariază. Poate faptul că nu am avut minima prudență să nu înot împotriva curentului, deși nu e prima dată când o fac, e de neînțeles pentru cei care aleg să-mi ceară să închei acest subiect. Ei bine, nu pot. Mă preocupă modalitatea prin care aleșii neamului vor îndrăzni să legalizeze căsătoriile între persoane de același sex și să-și prezinte isprava poporului care încă mai ară cu vaca pe alocuri, mai cară apa cu cobilița de la râu și-și spală copiii în lighean.

Un neam atât de mărunt spiritual cum a ajuns al nostru, nu poate decât să meargă mai departe din pur mimetism, ca prostul clasei care îngâna imnul citindu-i altuia pe buze frânturi de cuvinte. Pe noi ne duc de nas câteva persoane publice cu notorietate prin prisma meseriei lor: oameni de tv și radio, jurnaliști și simpli influenceri. La atâta se limitează puterea noastră de a ne situa de o parte sau alta, la cantitatea de informație mestecată și înmuiată în așa fel încât ingurgitarea să fie ușoară. Și nici măcar nu sunt foarte subtili, dar faptul că românul este snob și-i place să se înconjoarea de oameni importanți, este de notorietate și la îndemâna oricui; nu insist pe temă. Mă deprimă atitudinea intelectualilor, cu câteva excepții care nu s-au temut să-și pună căruța în drum, riscând oprobiul public și pe viitor, cariera.

Și pentru că azi mi s-a cerut a doua oară să bag ceva mai pă glume, mai să se râză lumea, îmi pare rău dar joc cu casa închisă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu